امنیت، هدیه ما به شماست.


Admin Logo
themebox Logo
نویسنده :دیسنا www.DISNA.ir
تاریخ:یکشنبه 27 آبان 1397-01:07 ب.ظ

صحبتی با مدیران و مشترکان شرکت اینترنتی آسیاتک

شرکت انتقال داده های آسیاتک تاکنون با چندین شرکت آنتی ویروس از جمله بیت دیفندر ، ایست " نود32" و وبروت همکاری داشته و محصولات این شرکت ها را به مشترکانش ارائه داده.

ولی آنچه عجیب است، ارائه آنتی ویروس های کسپرسکی توسط آسیاتک در زمانی است که شرکت کاسپرسکی به دلایل متعددی بخش زیادی از نمایندگان ، مشتریان و حتی کارمندان و مدیرانش را از دست داده و هیچ شرکتی حاضر نیست با این شرکت روسی همکاری کند.

1- کیفیت نامناسب محصولات ، مخصوصآ در مقایسه با برندهای مطرح و پیشرو آنتی ویروس

ضعف جدی در شناسایی تهدیدات پیچیده سایبری مخصوصآ جاسوس افزارها و باج افزارها و کرم های اینترنتی

( طی سال های اخیر بخش زیادی از مشتریان کسپرسکی، دچار باج افزار شده اند. )

مشکلات نرم افزاری و ضعف ها باعث هدایت تماس های زیاد به بخش Call Center شده و هزینه شرکتهای همکار کسپرسکی را بالا می برد. که باعث قطع ارتباط شرکت های اینترنتی مانند " های وب " و " مخابرات ایران" با کسپرسکی شده است.

2- سابقه فعالیت ناسالم تجاری کسپرسکی
( بلاک کردن لایسنس ها و توزیع کارت لایسنس های 200 روزه به جای 365 روزه در بازار ایران و عدم تعویض لایسنس ها و یا برگشت هزینه و وارد کردن هزاران دلار ضرر به مشتریان و فروشندگانش )

3- ضعف جدی در ارائه پشتیبانی

واحد فنی و پشتیبانی کسپرسکی بسیار ضعیف است.

کسپرسکی در اصلاح آپدیت های اشتباهش تاخیر های فاجعه بار و همچنین در رفع آسیب پذیری محصولاتش، عملکرد بسیار ضعیفی دارد.

گزارشات Forrester Wave هم ضعف تیم فنی و پشتیبانی کسپرسکی را تایید میکنند.

4- ارائه اطلاعات نادرست و اشتباه در رسانه ها و تبلیغات با هدف فریب کاربران و خریداران آنتی ویروس و حتی شرکتهای تجاری همکار

4-1 - کسپرسکی با چند هدف تلاش کرده با اکثر رسانه ها و وب سایت های فناوری در ایران ارتباط قوی ایجاد کند.

الف ) سانسور اخبار مشکلات شرکت کسپرسکی و محصولاتش

( سانسور اخبار آپدیت های اشتباه ، نقص های امنیتی، فعالیت های ناسالم تجاری، قطع ارتباط نمایندگان و استعفای مدیران از جمله مواردی است که کسپرسکی تلاش کرده در رسانه ها و وب سایت های ایرانی سانسور شود تا خریداران آنتی ویروس نسبت به این مسال آگاهی پیدا نکنند تا امکان فروش محصولاتش را داشته باشد. )

ب ) نشر مطالب کذب و نادرست درباره تهدیدات سایبری، شرکت ها و محصولات آنتی ویروس مخصوصآ شایعه پراکنی بر علیه شرکتهای معتبر و پیشرو آنتی ویروس

ج ) سانسور اخبار و آگهی های شرکت های مطرح و معتبر تولیدکننده و توزیع کننده آنتی ویروس

برای نمونه میتوان به شرکت دورانتاش و برندهای وبروت و ترندمیکرو اشاره کرد که کسپرسکی به شدت تلاش کرده مانع انتشار اخبار و آگهی های آنها شود.

کسپرسکی دقیقآ روند بالا را در ارتباط با شرکت آسیاتک و مشتریاش در پیش گرفته.

ارائه اطلاعات اغراق آمیز و نادرست.


به همه مدیران و کارشناسان شرکت ها پیشنهاد می شود قبل از عقد هرگونه قرارداد ، تحقیقات جامع و درستی انجام دهند تا مجبور به تکرار تجربیات بد دیگر شرکت ها نباشند.


اخبار مرتبط :





پشتیبانی خیره کننده و عالی کسپرسکی







داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.