امنیت، هدیه ما به شماست.


Admin Logo
themebox Logo
نویسنده :دیسنا www.DISNA.ir
تاریخ:چهارشنبه 11 بهمن 1396-02:33 ق.ظ

سایمنتک ، ترندمیکرو و سوفوس رهبران آنتی ویروسهای تحت شبکه به نقل از گارتنر

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی آنتی ویروس ها



به گزارش دیسنا ، به نقل از روابط عمومی شرکت دورانتاش ، موسسه آماری گارتنر جدیدترین رتبه بندی شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروسهای تحت شبکه ( Endpoint Protection ) را ارائه کرد.


در رتبه بندی جدیدی که به تازگی و در ماه اول سال 2018 میلادی منتشر شده است ، نام 3 کمپانی سیمنتک ( Symantec ) ، ترندمیکرو ( Trend Micro ) و سوفوس ( Sophos ) در مربع طلایی گارتنر و به عنوان رهبران این حوزه آورده شده.

در بخش Visionaries ( آرمان گرا ) نام شرکتهایی مانند McAfee , Cisco , Microsoft , Cylance , Malwarebyte , F-Secure , Kaspersky , SentinelOne ، Black Carbon , Endgame ، CrowdStrike و  Panda Security دیده می شود.

تفاوتهای گزارش 2018 نسبت به گزارش 2017

1- خروج کسپرسکی از مربع طلایی آنتی ویروس های تحت شبکه

( البته همان زمان نیز برخی کارشناسان امنیتی اعتقاد داشتند، هیچ دلیل منطقی برای حضور شرکت کوچک کسپرسکی در بین رهبران و غولهای آنتی ویروس وجود ندارد. )

2- خروج کمپانی باسابقه McAfee از مربع طلایی گارتنر

( البته در متن گزارش که میتوانید آن را از طریق کانال دورانتاش مشاهده کنید ، نوشته شده که مکافی هنوز جزء 3 برند بزرگ ضد ویروس تحت شبکه دنیا می باشد.)

3- حضور پر رنگ شرکتهای نوپا و استارتاپهای امنیتی در بخش آرمان گرایانه گزارش گارتنر

4- خروج بیت دفندر از مربع visionaries و نزول جایگاه

5- نبود نام Webroot در گزارش 2018 نشان میدهد مدیران کمپانی مطرح وب روت علاقه ای به ارائه اطلاعات به کارشناسان گارتنر نداشته اند.

6- حرکت شرکت ESET از مربع visionaries ( آرمان گرایانه ) به challengers ( مبارزه طلب )



دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 


مازیار
یکشنبه 15 بهمن 1396 05:55 ب.ظ
بادرود

طبقه بندی رو من متوجه نمیشم یعنی الان challengers بالاتر از visionaries قرار داره ؟
پاسخ دیسنا www.DISNA.ir : با احترام .

نمیشه گفت.

به نظر ما بهتره کل گزارش مطالعه بشه.

موفق باشید


دیسنا
خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها
امید
چهارشنبه 11 بهمن 1396 08:05 ب.ظ
1-گارتنر بر اساس آمارهایی که خود شرکت ها بهش میدن درجه بندی میکنه (پس قابل اطمینان نیست-حالا کسپرسکی هرکجای لیست میخواد باشه یا نه)
2-مکافی از وقتی توسط اینتل خریداری شد سیاست های غلطش رو عوض کرد و بیشتر داره به سمت کیفیت محصول میره و نه تبلیغات.
3-به این دلیل که این شرکت ها نیاز دارن مقداری هزینه برای بازاریابی خرج بکنن
4-بیت دیفندر ظاهرا بازارهایه خودش رو پیدا کرده و اونم نیازی به این تبلیغات نمیبینه!
5-وجود وبروت تویه این لیست عملا بی معنیه وب روت هنوز قرن ها طول میکشه به ترندمیکرو و مکافی برسه ...
6-درمورد ایست بله طی چندوقت گذشته این شرکت یه تکون هایی به خودش داده منتهی نه در این حد
7-سیسکو و فورتینت شرکتهای بزرگ و نام آشنایی هستن خیلی مضحکه هم طراز بیت دفنر باشن(ینی بدجوری ضایه اس(!))
8-و البته مهمترین نکته ایی که بهش اشاره نشد ، چندوقت پیش ظاهرا شرکت انگلیسی وودافون با ترندمیکرو قرارداد بست و این به معنی فسخ قرارداد با شرکت قبلی(سوفوس) هستش،از طرفی بعد از گاف اساسی حفاظتی سوفوس مخصوصا تویه بخش سلامت انگلیس(NHS) -که توسط باج افزار واناکرای با خاک یکسان شد- سوفوس چندوقتیه حال خوشی نداره , جالبه باز هم بعد از این همه بحران پی در پی احتمالا به این نتیجه رسیده مقداری برای تبلیغات خرج کنه
پاسخ دیسنا www.DISNA.ir : سلام.

ممنونیم از ارسال نظرتون.

لطفآ توجه داشته باشید شرکتهای سهامی عام ( البته خارج از ایران ) خیلی کم پیش میاد اطلاعات نادرست بدن.

حضوروب روت بی معنی نیست . به راحتی داره با اکثر شرکتهای ضد ویروس رقابت میکنه.


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.